domingo, 12 de junio de 2016

14a Trobada

Avui teniem planejat anat al museu de la joguina de Figueres, però no vam tenir en compte que els dilluns no obre... Dons per aprofitar el dia vam anar a agafar un gelat i un Iogurt gelat per a soportar la calor que feia. Llavors parlant amb la Yasmine em va dir que encara no sabia quin institut li havia tocat, ja fa temps que han sortit le llistes. Doncs anem a descobrir-ho Yasmine! És lo primer que m'ha sortit de la boca.

Primerament hem anat al INS Ramon Muntaner, ja qu és la primera opció que havien posat a casa seva, a fora no hi eren les llistes per tant vam entrar a dins i veure si la Yasmine estudiaria en aquells institut, que és on vaig estudiar-hi jo. Buscant una bona estona en les llistes vam tobar el seu nom i un sí al seu costat! La Yasmine ràpidament ha començat a buscar el nom de les seves amigues a la llista, algunes sí i d'atres no...

M'ha demanat d'anar al INS Cendrassos que és la segona opció que vàren posar, vam anar passejamt xino-xaano fins a l'institut però totes les portes èren tancades.

De tornada cap a casa la Yasmine m'ha demanat el mòvil per a trucar a casa seva i anunciar-lis de la seva entrada al Muntaner!

No hay comentarios:

Publicar un comentario